Tindras gymnastikblogg

Jag heter Tindra och är född i september 2003, jag började med gymnastik strax före min sexårsdag i en AG2 grupp i Tölö gymnastikförening.

1 termin senare blev jag uppflyttad till en AG4 grupp och tränar 4 ½ timma per vecka och jag brinner för gymnastiken, här kan ni följa mig från första stund och framåt.

Kram från Tindra



lördag 29 maj 2010

2010-05-30

Igår hade vi en heldag 08:45 - 15:30 i Aranäshallen med sommarskolan, vi blev vid inskrivningen indelade i olika grupper och jag hamnade i gruppen med Elitgymnasterna!

Jag trivdes kanon i denna grupp och det blev en utmaning för mig att träna med dessa tjejer som kommit en aning längre än mig i gymnastiken men jag älskade det och jag hoppas nu att jag får börja i en grupp med dessa tjejer till hösten när träningarna drar igång. *Håller tummarna hårt*

Nu skall jag få i mig lite frukost för att snart åka iväg till en ny heldag med mina gymnastikvänner på sommarskolan.

Kram från Tindra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar