Tindras gymnastikblogg

Jag heter Tindra och är född i september 2003, jag började med gymnastik strax före min sexårsdag i en AG2 grupp i Tölö gymnastikförening.

1 termin senare blev jag uppflyttad till en AG4 grupp och tränar 4 ½ timma per vecka och jag brinner för gymnastiken, här kan ni följa mig från första stund och framåt.

Kram från Tindra



torsdag 3 juni 2010

2010-05-29

Gymnastiksskola dag 1

Mer information och bilder finns att läsa här.

Idag började gymnastiksskolan, klockan 8:45 var det inskrivning och 09 körde vi igång.

Inmarschen



Då var gymnastiksskolan 2010 igång!!!

Uppvärmning


En del av uppvärmningen var att gå i brygga längs med hela mattan.

Fristående


Jag kämpar med min "flickis", gäller bara att hålla armarna vid öronen och hålla benen samlade.

Lunchbus



Eftersom jag hamnade i gruppen med elitgymnasterna så kom inte jag och min bästis Ellen i samma grupp men på lunchen fick vi chansen att busa en del, tur att mamma var med och styrde upp oss lite ;)

Idag blev det inte så många bilder eftersom mamma med kameran hamnade i sjukvårdshörnet och fick ta hand om skadade gymnaster.

Dagen har varit fantastisk och jag har fått prova på en mängd nya saker och imorgon är det en ny gymnastikdag.

Kram från en trött Tindra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar