Tindras gymnastikblogg

Jag heter Tindra och är född i september 2003, jag började med gymnastik strax före min sexårsdag i en AG2 grupp i Tölö gymnastikförening.

1 termin senare blev jag uppflyttad till en AG4 grupp och tränar 4 ½ timma per vecka och jag brinner för gymnastiken, här kan ni följa mig från första stund och framåt.

Kram från Tindra



fredag 28 maj 2010

2010-05-28 Video del 1

Fristående - Stegserie 1



Här kommer ett par filmer (postade i olika inlägg då man inte kunde lägga in fler än 1 film åt gången) på mig när jag övar på stegserie 1 som jag även tävlade i på KM, ni som kan detta med gymnastik får gärna komma med tips och synpunkter. Du anonyma som skrev och önskade fler filmer, jag övar på "flickis" med samlade ben och film kommer inom kort ;)

Kram från Tindra

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är Tindra! Tänk på att spänna dig hela tiden i både bom och barr, så du inte slappnar av mellan övningarna.

    Vila upp dig inför helgen nu, så du kan träna för fullt då :).

    SvaraRadera
  2. Hej Tindra!
    Jag heter Evelina. Jag tycker att du är duktig.
    Jag vill själv göra så där. Hi hi! Jag går själv på gymnastik. Hälsningar Evelina. Hur gör man en sån här blogg?

    SvaraRadera