Tindras gymnastikblogg

Jag heter Tindra och är född i september 2003, jag började med gymnastik strax före min sexårsdag i en AG2 grupp i Tölö gymnastikförening.

1 termin senare blev jag uppflyttad till en AG4 grupp och tränar 4 ½ timma per vecka och jag brinner för gymnastiken, här kan ni följa mig från första stund och framåt.

Kram från Tindra



lördag 11 december 2010

Mamma och Linda är bäst!!!

I fredags hade mamma och min bästa kompis Ellens mamma Linda hyrt en gymnastiksal bara för mig och Ellen, vi fick träna två timmar med mamma och Linda som tränare och det var vekligen SUPER KUL!!!

Min bror Kelvin och Ellens syster Agnes var också med och tränade.

Efter att vi övat lite hopp, barr och fristående så fick vi öva på "flickisar" och gissa hur många jag klarade själv????

Titta på filmen så ser ni ;)



Nästa vecka har vi också hyrt denna gymnastiksal och då skall vi köra stenhårt med att finslipa flickisarna så att jag spänner och håller ihop armar och ben ;)

Kram från Tindra

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är! :D
    Jag tränar också gymnastik, fast i gf kennedy.
    Om du vill kolla kan du bara gå in på min blogg :)
    Kramar!

    SvaraRadera