Tindras gymnastikblogg

Jag heter Tindra och är född i september 2003, jag började med gymnastik strax före min sexårsdag i en AG2 grupp i Tölö gymnastikförening.

1 termin senare blev jag uppflyttad till en AG4 grupp och tränar 4 ½ timma per vecka och jag brinner för gymnastiken, här kan ni följa mig från första stund och framåt.

Kram från Tindra



lördag 11 december 2010

Gymnastikavslutning

I måndags 6/12 hade vi avslutning på gymnastiken och det var jätteroligt men tråkigt på samma gång för nu måste jag vänta till januari igen innan träningen startar upp igen.

På denna träning övade vi bla. på rondat flickis, jag gjorde en rondat och två flickisar.



Efter träningen fikade vi och gav våra fantastiska tränare en liten julklapp.



Jag längtar redan till slutet av januari då träningen börjar, men först längtar jag efter julafton :-D

Kram från Tindra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar