Tindras gymnastikblogg

Jag heter Tindra och är född i september 2003, jag började med gymnastik strax före min sexårsdag i en AG2 grupp i Tölö gymnastikförening.

1 termin senare blev jag uppflyttad till en AG4 grupp och tränar 4 ½ timma per vecka och jag brinner för gymnastiken, här kan ni följa mig från första stund och framåt.

Kram från Tindra



söndag 5 december 2010

Juluppvisningen 2010

Igår 4/12 hade vi en superrolig juluppvisningen i Aranäshallen, det blev en lång dag med många fantastiska uppvisningar som jag inspiereats av.

Jag innan vi åkte till uppvisningen.


Mer om juluppvisningen finns att läsa här.


Bilderna ni ser här har jag hämtat på Tölö gymnastikförenings hemsida.

Bilder från vårt program på uppvisningen.








Våra fantastiska ledare hade oxå ett superbra program att visa upp, det är alltid lika kul att se vad våra ledare kan.


Min tränare Linda fick ta emot ett årets stipendium ur Sven Lindvalls minnesfond, grattis Linda det är du värd.


Fler bilder från juluppvisningen hittar ni här.

Kram från Tindra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar