Tindras gymnastikblogg

Jag heter Tindra och är född i september 2003, jag började med gymnastik strax före min sexårsdag i en AG2 grupp i Tölö gymnastikförening.

1 termin senare blev jag uppflyttad till en AG4 grupp och tränar 4 ½ timma per vecka och jag brinner för gymnastiken, här kan ni följa mig från första stund och framåt.

Kram från Tindra



onsdag 20 oktober 2010

Mini Star Cup

På lördag 23 oktober 2010 skall jag vara med på min andra tävling, denna gången är det inte "bara" ett klubbmästerskap utan en hemmatävling så det pirrar lite extra i magen.

Problemet är bara att jag varit jätteförkyld och är fortfarande lite dålig så jag har inte riktigt den ork jag behöver men jag hoppas att det skall gå bra ändå :)

Här kommer lite information om tävlingen:

Namn: Mini Star Cup
Plats: Aranäshallen
Datum: lördag 23 oktober 2010
Starttid: 10:30
Beskrivning: AG-tävling för flickor, program steg 1 - 4

Entré: 20:- för vuxna, barn går in gratis.

Kram från Tindra

2 kommentarer:

  1. Sån otur att du alltid skall bli sjuk innan tävlingar Tindra. Men jag tror det kommer gå bra ändå, det gjorde det ju på KM. Även om denna tävlingen är lite större. Men vi ses ikväll hoppas jag :).

    Kram Linda.

    SvaraRadera
  2. Hej Tindra!
    Hoppas du känner dig pigg och stark inför tävlingen i morgon, jag hejar på dig! Ska bli jättespännande!
    Mina gympatjejer ska vara med i nivå 3 och nivå 4.
    Kram från Kicki

    SvaraRadera