Tindras gymnastikblogg

Jag heter Tindra och är född i september 2003, jag började med gymnastik strax före min sexårsdag i en AG2 grupp i Tölö gymnastikförening.

1 termin senare blev jag uppflyttad till en AG4 grupp och tränar 4 ½ timma per vecka och jag brinner för gymnastiken, här kan ni följa mig från första stund och framåt.

Kram från Tindra



söndag 18 april 2010

2010-02-08

Nu har jag blivit uppflyttad till en AG4 grupp med träning 2 dagar i veckan eftersom jag under julledigheten utvecklats jättemycket och dom inget hade att erbjuda mig längre i AG2 gruppen, jag har under hela ledigheten studerat videon från juluppvisningen 2009 och lärt mig en massa från de äldre och otroligt duktiga gymnasterna.

Här ser ni en film från en träning på bom som mamma filmade med mobilen under en träning i hede gymnastiksal.



Kram från Tindra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar